FAQ

Gdzie mogę nas znaleźć w internecie?

Aktywnie prowadzimy konta na facebooku oraz tiktoku

Jak wygląda proces tworzenia customizowanej odzieży?

Najpierw wybierasz rodzaj odzieży do haftu, rozmiar, miejsce haftu, kolor haftu(jeśli jest dostępny) oraz kolor odzieży. Po dokonaniu płatności, zaczynamy procesować zamówienie. 

Czy mogę uzyskać rabaty?

Śledź nasze media społecznościowe! Często wrzucamy tam tymczasowe kody rabatowe, które pozwolą Ci zaoszczędzić na zakupach.

Jaki jest czas oczekiwania na produkt?

Nie zamulamy i staramy się realizować zamówienia jak najszybciej. Na gotowy produkt zwykle czekasz od 3 do 14 dni roboczych, 

Czy zakupiony produkt można zwrócić?

Produkty można zwrócić zgodnie z naszą polityką zwrotów: 
https://haftdream.pl/zwroty/

Pomoc z dobraniem rozmiaru.

Zajrzyj w zakładkę „Rozmiary” przez nasze menu główne lub stopkę. Przy każdym produkcie w zakładce rozmiary znajduje się również tabelka z miarami. 

Jakie są rozmiary haftów?

W opisie każdego produktu jest podany rozmiar konkretnego haftu, prosimy zapoznać się z opisem produktów.

Jakie materiały są używane do haftu i odzieży?

Używamy wysokiej jakości nici poliestrowych, które doskonale pasują do haftu komputerowego. Są synonimem trwałości, intensywnych kolorów i niezawodności w kązdych warunkach. Charakteryzują się wyjątkową odpornością na ścieranie oraz blaknięcie. Nasze koszulki składają się w 100 % z bawełny ultra premium co gwarantuje wyjątkowy komfort noszenia. Bluzy zawierają 80 % bawełny premium oraz 20 % poliestru. Bawełna zapewnia miękkość i przyjemność noszenia, natomiast dodatek poliestru sprawia, że bluza jest bardziej odporna na rozciąganie oraz gniecenie.

Jak dbać o haftowaną odzież?

Przed praniem zawsze odwracaj ubranie na lewą stronę. Zaleca się pranie w pralce na delikatnym cyklu w zimnej wodzie lub pranie ręczne. Stosuj delikatne detergenty, ponieważ silne środki chemiczne mogą osłabić nici haftu i spowodować blaknięcie koloru. Dodatkowo nalezy unikać wybielaczy i płynów do zmiękczania tkanin, ponieważ moga uszkadzać nici haftu co zmniejsza jego trwałość.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Na ten moment nie oferujemy wysyłek zagranicznych. Jednak może się to wkrótce zmienić. Damy znać!

Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Na ten moment nie ma możliwości wysyłki za pobraniem. Zamówienia są przyjmowane do realizacji po opłacenia.

Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie w razie pomyłki?

Jest taka możliwość, natomiast tylko do 12 godzin po dokonaniu zakupu. Najlepiej skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie w celu wyjaśnienia sytuacji.